anònim     Fecha  6/07/2009 09:24 
Host: No mostrado/ Not shown    IP: No mostrado/ Not shown    Sistema: Windows XP


Volver al foro Responder l'Ajuntament menteix amb la Serreta   Admin: Borrar 	mensaje
 
Mensaje
Publicidad
La secretària d’Administració i Finances d’Esquerra, Pilar Albiol, ha lamentat les dades aparegudes a La Vanguardia sobre la situació financera d’Esquerra, perquè segons ha dit les dades "no són certes ni acurades amb la realitat de l’informe que es va presentar en la reunió del Consell Nacional".

Albiol ha aclarit que en l’exercici del 2008 Esquerra va obtenir un benefici de 466.024,55 euros i que els 280.000,98 euros de dèficit, als què el diari es refereix, corresponen a la diferència entre les despeses de la campanya a les eleccions generals – 1.614.676,18 euros- i els ingressos obtinguts pels resultats – 1.334.675 euros.

Així, Albiol ha assegurat que el partit "no té cap problema econòmic" i ha explicat que l’únic deute que té Esquerra és un crèdit amb La Caixa, que "actualment s’està pagant i s’acabarà de pagar el 2014".

La dirigent independentista ha lamentat que "sent Esquerra l’únic partit transparent que no ha tingut mai cap problema en oferir als mitjans de comunicació les xifres econòmiques que se’ns ha demanat, La Vaguardia no hagi volgut contrastar amb la direcció aquestes dades abans de fer-les públiques’, perquè, segons ha dit, ‘poden haver causat danys a Esquerra i descrèdit en el seu propi mitjà".

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
 

Respuestas (0)
 
  • l'informatiu - Vilatà - 4/07/2009 11:25 
    • Re: l'informatiu - e-nomina - 6/07/2009 16:40 
    • » l'Ajuntament menteix amb la Serreta « - anònim - 6/07/2009 09:24 


Volver Responder
 
Nombre
E-Mail
Asunto
Web
Enlace a una
imagen

Mensaje