Host: No mostrado/ Not shown
IP: No mostrado/ Not shown
Sistema: Windows 98
Presentació del lema i del Domund
Publicidad
Benvinguts i benvingudes,
Un any més ens tornem a posar en contacte amb vosaltres per comunicar-vos que enguany tenim com a lema “EI, QUEDEM?” Amb la intenció de potenciar valors com l’amistat, el compartir, la comunicació, la relació, etc.
Per introduir aquest lema ens acompanya un personatge actual, un mòbil anomenat KOBER.
I començarem a iniciar-ho amb la Campanya del DOMUND, que serà del 16 fins al 26 d’octubre, amb l’eslogan “Ei, quedem per descobrir el món”. Aquests dies volem que els vostres fills/es s’ adonin de la quantitat de gent que està fent molt bé pel món. Volem ajudar-los a prendre consciència de la nostra responsabiliat de donar un cop de mà aquesta gent des d’aquí i que aprenguin a compartir el que tenen encara que sigui poc.
Agraïm la vostra col·laboració i estem oberts a qualsevol suggeriment que ens voleu fer arribar mitjançant la pàgina web de l’escola. Coordialment, Equip de Pastoral de l’Escola