Umaga     Fecha  4/11/2009 12:38 
Host: No mostrado/ Not shown    IP: No mostrado/ Not shown    Sistema: Windows NT


Volver al foro Responder Re: travessa grup 2   Admin: Borrar 	mensaje
 
Mensaje
Publicidad
Per un cop que m'anticipo a fer la quiniela i després no em seguiu.. Bé la torno a penjar aquí

>Vinga que veig que aquesta setmana no s'anima ningú.
>
>B. ATENEU MONTSERRAT C JESUS MARIA CLAUDINA THEVENET [1] Un dels partits de la jornada. Dos equips empatats a la taula, pero crec que el factor camp serà decisiu tot i que es decidirà per pocs punts.
>E.E. BRAFA B SA.FA. SANT ANDREU B [1] Si el brafa vol estar per la mitja taula, ha de guanyar.
>B.I.M. ESCOLA IPSE [2] Sembla pels resultats que l'ipse està agafant el ritme i el BIM de moment no.
>BASQUET LA MINA B C.B. SANT ANTONI C [1] Sembla que els senyors de la mina no només fan grans cròniques si no que també fan molts punts i son dificils de guanyar a casa així que apostem pels locals.
>FONT - SALLE B ASME [1] MMM no tinc ni idea de que pasara així que aposto pels locals.
>CLINICA ST. LLUIS PEDAGOGIUM B U.E. GAUDI C [1] No crec que pateixi el peda, tot i venir d'una setmana de descans.
>JESUS MARIA ST. ANDREU AESC-RAMON LLULL C [2] Partit important per nosaltres. Hem guanyat bé tots els partits, menys un que va estar igualat i el vam perdre, i aquests son els que s'han de guanyar per lluitar al final de temporada, així que aquest cap de setmana a veure si no fallem
>
>Apa, passeu tots una bona setmana i com ja dic, que ningu prengui mal!
>
>                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
 

Respuestas (0)
 


Volver Responder
 
Nombre
E-Mail
Asunto
Web
Enlace a una
imagen

Mensaje